Qlik organiseert virtueel event: Qlik Virtual Forum: Unleash your intuition

Virtueel event geheel in het teken van selfservice datavisualisatie

Hoofddorp - 18 maart 2015

Qlik® (NASDAQ: QLIK), leider in Data Discovery, organiseert op woensdag 25 maart van 10:00 uur tot 14:00 uur het “Qlik Virtual Forum: Unleash Your Intuition”. Tijdens dit kosteloze virtuele event worden deelnemers wereldwijd bijgepraat door diverse internationale sprekers op het gebied van selfservice datavisualisatie. Deelnemers aan het event krijgen handvatten over hoe zij data voor zich kunnen laten werken en datagedreven beslissingen kunnen nemen middels de inzet van visualisatie. Het Qlik Virtual Forum geeft deelnemers de unieke kans om deskundigen en collega’s wereldwijd virtueel te ontmoeten. De interactieve omgeving geeft toegang tot webcasts, social media activiteiten en een chatomgeving en biedt bovendien de mogelijkheid om te brainstormen.

Programma:

10:00 uur - Self-Service Analytics: From Static Reporting to Dynamic Discovery
Surya Mukherjee, Senior Analyst, Ovum

10:20 uur - Personal Analytics. Punk Analytics. Pick up your data and play.
James Richardson, Business Analytics Strategist, Qlik

10:50 uur - Fast & Curious: How to quickly get to your data and ask any question
Anthony Deighton, Chief Technology Officer & Senior Vice President, Products, Qlik

11:20 uur - Analyse to Innovate - Putting Data At the Heart of Your Strategy
Donald Farmer, Vice President Innovation and Design, Qlik

11:50 uur  Meeting lounge met experts vanuit verschillende landen

• Netwerken met collega’s om kennis te delen
  • Content bibliotheek gespecificeerd op industrieën en functies zoals Sales, Marketing, HR, IT en Finance

Voor meer informatie over het event, inhoud van de sessies en deelname:

Volg het Qlik Virtual Forum via Twitter: @QlikView en #QlikVirtual

Qlik (NASDAQ: QLIK) is een leider in data discovery en biedt intuïtieve oplossingen voor self-service data visualisatie en begeleiding in analytics. Ruim 34.000 klanten vertrouwen op Qlik oplossingen om betekenis te geven aan informatie van verschillende bronnen. Zo kunnen zij verborgen verbindingen binnen de data ontdekken die leiden tot inzichten die goede ideeën tot stand brengen. Het hoofdkantoor van Qlik is gevestigd in Radnor, Pennsylvania. Qlik heeft wereldwijd vestigingen die samen met ruim 1700 partners meer dan 100 landen bedienen.

© 2015 QlikTech International AB. All rights reserved. Qlik®, Qlik® Sense, QlikView®, QlikTech®, en QlikTech logo’s zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van QlikTech International AB. Andere hier gebruikte bedrijfsnamen, productennamen en bedrijfslogo’s zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van hun respectieve eigenaars.