Qlik organiseert Virtual Forum 2016: ontdek de kracht van een data-driven organisatie

Schiphol - 1 maart 2016

Qlik® (NASDAQ: QLIK), leider in visual analytics, organiseert op woensdag 9 maart van 10:00 uur tot 14:00 uur de vierde editie van het Qlik Virtual Forum. Dit kosteloze virtuele event met als thema ‘2016, het jaar van de informatie-activist’, staat geheel in het teken van de datagedreven organisatie. Het Qlik Virtual Forum biedt deelnemers de unieke mogelijkheid om deskundigen en collega’s wereldwijd virtueel te ontmoeten. Klanten, partners en experts van Qlik vertellen tijdens het event over de nieuwste strategieën en oplossingen om kansen met data optimaal te benutten en innovatie te stimuleren.

De interactieve omgeving geeft toegang tot webcasts, social media activiteiten, een chatomgeving en biedt bovendien de mogelijkheid om te brainstormen. Deelnemers kunnen kiezen uit een uitgebreid programma van online keynotes, praktijkverhalen en break-out sessies. Daarnaast zijn er diverse programmaonderdelen die zich toespitsten een specifieke branche, zoals finance, gezondheidszorg, retail, sales, supply chain management en de farmaceutische industrie.

Programma:

10:00 uur – 10:30 uur

Business Intelligence in 2020: De aantrekkingskracht van data en analytics – door James Richardson en Dan Sommer

10:30 uur – 11:00 uur

Innovatie richting de flexibele data-onderneming – door Donald Farmer

11.00 – 11.30 uur

Klantpresentatie Rituals – door Jason Atkinson (met live chat)

11.30 - 12.00 uur

Klantpresentatie Connexxion (Transdev) – door Herman de Gooijer en Emmy Willemsen (met live chat)

12:00 – 12:30 uur

Qlik Product Portfolio en Product Innovation – door Anthony Deighton

12:30 – 13:00 uur

Van historische statische nummers naar innovatieve business waarde (Almirall) – door Victor Alias en Xavier Martí

13:00 – 14:00 uur

Smart Retail Masterclass (met live chat) – door ROND Consulting

Registratie:

Voor meer informatie over het event, het volledige programma en deelname, klik hier.

Volg het Qlik Virtual Forum op Twitter via @Qlik_Benelux en #QlikVirtual.

Qlik (NASDAQ: QLIK) is een leider in visual analytics. Het product portfolio voldoet aan de groeiende behoefte van klanten naar rapportage en visuele self-service analyses voor guided, embedded en op maatgemaakte analytics. Ruim 37.000 klanten vertrouwen op Qlik oplossingen om betekenis te geven aan informatie van verschillende bronnen. Zo kunnen zij verborgen verbindingen binnen de data ontdekken die leiden tot inzichten die goede ideeën tot stand brengen. Het hoofdkantoor van Qlik is gevestigd in Radnor, Pennsylvania. Qlik heeft wereldwijd vestigingen die samen met ruim 1.700 partners meer dan 100 landen bedienen.

© 2016 QlikTech International AB. All rights reserved. Qlik®, Qlik® Sense, QlikView®, QlikTech®, en QlikTech logo’s zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van QlikTech International AB. Andere hier gebruikte bedrijfsnamen, productennamen en bedrijfslogo’s zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van hun respectieve eigenaars.