Wereldwijde Qlik Sense Tour: word een datagedreven organisatie

Verkrijg inzicht in de BI-selfservicereis van Robeco en ervaar Qlik Sense® zelf

Schiphol - 8 juni 2016

Qlik® (NASDAQ: QLIK), leider in visual analytics, organiseert de Qlik Sense Tour: ‘Raise Your Expectations’. De tour bestaat uit meer dan 100 events in maar liefst 42 verschillende landen wereldwijd. Op 23 juni 2016 wordt het event gehost door Qlik, in Utrecht. Naast inspirerende kennissessies, waaronder een keynotesessie van Robeco, bevat het programma een toegankelijke hands-on workshop waarin iedereen de kans krijgt om kennis te maken met Qlik Sense®.

Op 23 juni 2016 neemt Vincent Van der Sanden, Portfolio Information Manager bij Robeco, de deelnemers mee op zijn reis naar BI-selfservice bij de investment engineers van Robeco. Hij initieerde en begeleidde de transformatie met betrekking tot de informatievoorziening bij Robeco, van het bouwen aan tot het beschikbaar stellen van de informatie voor hun medewerkers. Zij kunnen nu per direct alle informatie die zij nodig hebben voor trading inzien. Zo kunnen zij de juiste aan- en verkoopbeslissingen nemen. Klantverzoeken worden binnen no-time beantwoord, doordat de juiste informatie beschikbaar is. Vincent praat tijdens de keynotesessie niet alleen over de rol van software, maar ook over de rol en acceptatie van mensen in deze transformatie.

Tijdens de ‘Raise Your Expectations’ tour kunnen deelnemers ook zelf ervaren hoe zij met visual analytics een agile en datagedreven organisatie kunnen worden. In de middag wordt er een workshop gegeven voor alle geïnteresseerden die meer in- depth informatie willen ontvangen over het gebruik van Qlik Sense. Zo kunnen deelnemers zelf ervaren waarom het Qlik-platform geschikt is om de kansen die schuilen in hun bedrijfsdata beter te benutten.

Het volledige programma van het ‘Raise Your Expectations’ event op 23 juni 2016 in Utrecht is hier te vinden.

Bent u verhinderd op 23 juni 2016? Geen nood. U bent van harte welkom bij een van de andere evenementen in de Benelux. Bekijk de verschillende data en locaties van de Qlik Sense Tour en meld u vandaag nog aan: http://bit.ly/QSTOUR16

België & Luxemburg

Qlik (NASDAQ: QLIK) is een leider in visual analytics. Het product portfolio voldoet aan de groeiende behoefte van klanten naar rapportage en visuele self-service analyses voor guided, embedded en op maatgemaakte analytics. Ruim 39.000 klanten vertrouwen op Qlik oplossingen om betekenis te geven aan informatie van verschillende bronnen. Zo kunnen zij verborgen verbindingen binnen de data ontdekken die leiden tot inzichten die goede ideeën tot stand brengen. Het hoofdkantoor van Qlik is gevestigd in Radnor, Pennsylvania. Qlik heeft wereldwijd vestigingen die samen met ruim 1700 partners meer dan 100 landen bedienen.

© 2016 QlikTech International AB. All rights reserved. Qlik®, Qlik® Sense, QlikView®, QlikTech®, en QlikTech logo’s zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van QlikTech International AB. Andere hier gebruikte bedrijfsnamen, productennamen en bedrijfslogo’s zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van hun respectieve eigenaars.